niedziela, 26 kwietnia 2015

NOWY BLOG!


No heja! To ja! Cieszycie się? Co za pytanie, pewnie, że się cieszą...

Żartowałam, hehe

Dobra, link do nowego bloga,
drugiej części tego bloga,
znajdziecie,

Ale ze mnie aparatka, hehe
Tak się cieszę, że będę kontynuować bloga! O Boże!
Mam nadzieję, że druga część spodoba Wam się równie bardzo jak ta,
a może i bardziej. ;)

Teraz już wszystko. Tak myślę. 
Ale! Jeszcze nie wszystko!
Więc... Huh...
Ten blog zostaje oficjalnie
ZAKOŃCZONY
Co oznacza, że nie będą się tu już pojawiały nowe rozdziały. 
Ale wróć! Będą się pojawiały, tylko że nie tu.
Na tym nowym blogu. Link u góry.
Wiem, że wiecie, ale lubię mówić NOWY BLOG.
To takie fascynujące.


Tym razem już wszystko. SERIO.

P.S. Papatki!

1 komentarz:

  1. Przeczytałam twojego bolga dzisiaj i sie mega ciesze, że jest następna część bo masz ogromny talent i bardzo przyjemnie sie czyta ;)

    OdpowiedzUsuń